Министерски съвет Портал за обществени консултации

Публикации


Наръчник за организация на административното обслужване по телефона

Наръчник за организация на административното обслужване по телефона Наръчникът за организацията на административното обслужване по телефона е разработен по проект „По-високо качество на административното обслужване чрез въвеждане на по-високи стандарти и подобряване на системата за обратна връзка от потребителите“, с бенефициент администрацията на Министерския съвет, финансиран от Оперативна програма „Добро управление“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Наръчникът е приет с Решение № 299 на Министерския съвет от 10 май 2022 г  на основание чл.8а, ал. 4 от Наредбата за административното обслужване.Наръчникът:- определя практическите стъпки за организация на комуникацията по телефона в съответствие със съвременните изисквания и нуждите на потребителите на услуги;- съдържа препоръки, насочени към подобряване на вътрешните процеси и процедури, свързани с използване на телефона при осъществяване на административно обслужване;- дава предложения, които да повишат нивото на обслужване.

 

Файлове

Моля изчакайте