Министерски съвет Портал за обществени консултации

Новини


Нова е-услуга помага на собствениците на автомобили вдигнати от "паяк" да ги намерят

Нова е-услуга помага на собствениците на автомобили вдигнати от "паяк" да ги намерят

Разработени са четири нови услуги от Центъра за градска мобилност на Столична община. В София те са достъпни от правителствения портал www.egov.bg. Порталът предлага вече 21 е-услуги в тестов режим.                           Собственици на неправилно паркирани автомобили могат да разберат от единната платформа за електронни и административни услуги на кой наказателен паркинг е преместена колата му. Информацията се получава веднага. Има и карта на търсения район. Услугата е безплатна, не изисква електронен подпис и пести време. На ден поне 200 автомобила се преместват принудително заради неправилно паркиране. За улесняване на придвижването, от портала може да бъде направена проверка в реално време за най-краткия маршрут с градския транспорт, както и справка за събития, които оказват влияние на пътната обстановка на територията на столицата.                                                                                                                                                        Четвъртата услуга е възможността за паркиране в синя зона. Бързо и удобно по електронен път може да бъде подадено искане за урегулиране на режима за паркиране. Това е поредната стъпка в посока всеобхватно прилагане на Закона за електронното управление, защото към единния портал и система на електронното управление е интегриран доставчик на обществени услуги, който не е част от администрацията.

Файлове

Моля изчакайте