Министерски съвет Портал за обществени консултации

Постановление за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Финансовия механизъм на Европейското икономиче

Информация

Експорт RSS

Откриване / Приключване

25.02.2014 г. 11.03.2014 г. Неактивна

Номер на консултация

1133-K

Област на политика

Държавна администрация

Постановлението за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от  Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство и Норвежкия финансов механизъм, е изготвено с цел синхронизиране на националното законодателство с изискванията на европейската нормативна база за програмен период 2014-2020 година. Проектът на нормативен акт предвижда мерки за повишаване на ефективността, ефикасността и постигане на икономичност при разходването на средствата от ЕС при избора на изпълнител от страна на бенефициентите по проекти съ-финансирани от Европейските фондове. Основен акцент в постановлението е намаляването на административната тежест върху бенефициентите на безвъзмездна финансова помощ,  което ще окаже положителен ефект върху ефективното изпълнение на проектите съ-финансирани със средства от ЕС. 

Становищата си може да изпращате на адрес programming@government.bg.

 

Отговорна институция

Министерски съвет и неговата администрация
Адрес: София, бул. “Княз Александър Дондуков ” № 1
Електронна поща: gis@government.bg

Лица за контакт

---

Мотиви за кратък срок

Начини на предоставяне на предложения и становища

  • Портала за обществени консултации (изисква се регистрация чрез имейл);
  • Електронна поща на посочените адреси;
  • Системата за сигурно електронно връчване https://edelivery.egov.bg/ (изисква се квалифициран електронен подпис или ПИК на НОИ);
  • Официалния адрес за кореспонденция.

Коментари | Коментари (pdf) | Коментари (csv)

Пак ли
Как ще се доказва истинността на документа по ал.(3) Когато по обективни причини кандидатът не може да представи исканите документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който бенефициентът приеме за подходящ. Не намирисва ли, че този текст е поставен за допускане на свои хора, регистрирали фирма само за конкретниата поръчка и при това няколко дни преди обяваването й.Не намирисва ли този текст на узаконяване на непрозрочността, липса на ясни правила за конкуренция и т.н.
Пак ли
Как ще се доказва истинността на документа по ал.(3) Когато по обективни причини кандидатът не може да представи исканите документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който бенефициентът приеме за подходящ. Не намирисва ли, че този текст е поставен за допускане на свои хора, регистрирали фирма само за конкретниата поръчка и при това няколко дни преди обяваването й.Не намирисва ли този текст на узаконяване на непрозрочността, липса на ясни правила за конкуренция и т.н.
Пак ли
Как ще се доказва истинността на документа по ал.(3) Когато по обективни причини кандидатът не може да представи исканите документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който бенефициентът приеме за подходящ. Не намирисва ли, че този текст е поставен за допускане на свои хора, регистрирали фирма само за конкретниата поръчка и при това няколко дни преди обяваването й.Не намирисва ли този текст на узаконяване на непрозрочността, липса на ясни правила за конкуренция и т.н.
Пак ли
Как ще се доказва истинността на документа по ал.(3) Когато по обективни причини кандидатът не може да представи исканите документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който бенефициентът приеме за подходящ. Не намирисва ли, че този текст е поставен за допускане на свои хора, регистрирали фирма само за конкретниата поръчка и при това няколко дни преди обяваването й.Не намирисва ли този текст на узаконяване на непрозрочността, липса на ясни правила за конкуренция и т.н.
Пак ли
Коментар
Пак ли
Коментар
Чл. 15. (1) Офертата по чл. 8, ал. 1 трябва да съдържа най-малко:
аБЕ ХОРА ....аз ли не съм наред .... май не съм прав ... тези където ни "управляват" или такаси мислят абе докога с тези глупости и непрозрачности .... защо няма вариант на електронно подаване ,<<<<(2) Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. При приемане на офертата на приносителя се издава документ.>>>> dokoga tazi система с ръчните оферти ... ААА и под масата ....аман ............ЗИНАИДА ЗЛАТАНОВА... за нищо не ставашшшш
Чл. 15. (1) Офертата по чл. 8, ал. 1 трябва да съдържа най-малко:
аБЕ ХОРА ....аз ли не съм наред .... май не съм прав ... тези където ни "управляват" или такаси мислят абе докога с тези глупости и непрозрачности .... защо няма вариант на електронно подаване ,<<<<(2) Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. При приемане на офертата на приносителя се издава документ.>>>> dokoga tazi система с ръчните оферти ... ААА и под масата ....аман ............ЗИНАИДА ЗЛАТАНОВА... за нищо не ставашшшш
ЗИНАИДА ЗЛАТАНОВА
Или аз съм *диот, или повечето адвокатчета и подобни в РБългария са -по скоро второто : може ли да осмислите текста чл.14 (6) При залагане на изисквания по ал. 2, т. 3 изискуемият оборот, който се отнася до предмета на поръчката не може да надвишава повече от три пъти прогнозната стойност на процедурата или на съответната обособена позиция, в случай че процедурата е с обособени позиции. .... що за безумия и ограничения, тАЗИ ПРАКТИКА няма ли да престане в този АБСУРДИСТАН ...
ЗИНАИДА ЗЛАТАНОВА
Или аз съм *диот, или повечето адвокатчета и подобни в РБългария са -по скоро второто : може ли да осмислите текста чл.14 (6) При залагане на изисквания по ал. 2, т. 3 изискуемият оборот, който се отнася до предмета на поръчката не може да надвишава повече от три пъти прогнозната стойност на процедурата или на съответната обособена позиция, в случай че процедурата е с обособени позиции. .... що за безумия и ограничения, тАЗИ ПРАКТИКА няма ли да престане в този АБСУРДИСТАН ...

История

  • Начало на обществената консултация

    25.02.2014

  • Приключване на консултацията

    11.03.2014

  • Справка за получените предложения

    ---

    Справка или съобщение.
  • Окончателен акт на Министерския съвет

    ---

    Окончателен акт на Министерския съвет

Моля изчакайте