През м. ноември 2013 г. след съответните промени в Постановление № 110 на Министерския съвет от 2010 г. за създаване на Съвет за развитие при Министерския съвет (ПМС № 110/2010 г.), бе създаден координационен комитет за управление, наблюдение, контрол и отчитане на изпълнението на Националната програма за развитие: България 2020. Съгласно чл. 8а, ал. 5, т. 1 от ПМС № 110/2010 г. комитетът осигурява подготовката, изпълнението и отчитането на тригодишния план за действие за изпълнението на Националната програма за развитие: България 2020, и ежегодната му актуализация, съдържаща годишен отчет за изпълнението. В изпълнение на тези функции, комитетът разработи проект на тригодишен план за действие за изпълнението на Националната програма за развитие: България 2020 в периода 2014-2016 г. В рамките на писмена процедура в периода 28.02-04.03 Съветът за развитие при Министерския съвет одобри проекта на стратегически документ и го предложи за приемане от Министерския съвет. Основната цел на плана за действие е да допринесе за постигането на стратегическите цели на Националната програма за развитие: България 2020.
Министерство на финансите
Адрес: София, ул. Г. С. Раковски № 102
Електронна поща: feedback@minfin.bg
---
Пакет основни документи
Консултационен документ
---
Справка становища
---
11.03.2014
24.03.2014
---
Справка или съобщение.---
Окончателен акт на Министерския съвет
Докога ще произвеждате некачествени, но и заблуждаващи документи. Как ще финансирате спортната инфраструктура с 85% от ЕС в периода 2014-2016, когато в ОП"Региони в растеж" съфинансирането от ЕС за спортна инфраструктура е О %, а при туризма - финансирането е само 56%, културната инфраструктура-50%.
От този план става ясно защо отменихте закона за ПЧП,а:
- да апортирате ж.п. гара Варна, гражданското летище Балчик, пристанищен терминал Русе-изток, пристанищен терминал Видин-център, пристанищен терминал- Зимовник-Русе, пристанищен терминал Сшлшстра, ж.п. гара София и Подуяне,ж.п. гара Пловдив в частни търговски дружества и те да станат концесионери на тези обекти. Поредното облагодетелстване на придворни компании. А всички тези обекти носят значителни приходи, но държавата не иска да ги конвтролира- именно за това иска да отмени Закона за хублично-частно партньорство;
- къде в този раздел са пътищата и магистралите, за които плачеше г-жа Даниела Терзиева че не може да реализира чрез Закона за ПЧП. Няма ги и като проекти за финансиране чрез концесии.
- Подобни са проблемите в заложените мерки и по ОП"Околна среда", "Транспорт".
- Нникъде не се споменава спазването на Регламент 1303/2013, който изисква да се привлича частен капитал при усвояване на средства от ЕС. Явна е целта - частният капитал да взима колкото се може повече от държавата ( за сметка пак на нас обикновените граждани ) и ЕС, но не да дава!!!
Извод - Цялата политика на това Правителство се подчинява на корпоративни интереси. Жалко и правилно се иска оставката му.
Докога ще произвеждате некачествени, но и заблуждаващи документи. Как ще финансирате спортната инфраструктура с 85% от ЕС в периода 2014-2016, когато в ОП"Региони в растеж" съфинансирането от ЕС за спортна инфраструктура е О %, а при туризма - финансирането е само 56%, културната инфраструктура-50%.
От този план става ясно защо отменихте закона за ПЧП,а:
- да апортирате ж.п. гара Варна, гражданското летище Балчик, пристанищен терминал Русе-изток, пристанищен терминал Видин-център, пристанищен терминал- Зимовник-Русе, пристанищен терминал Сшлшстра, ж.п. гара София и Подуяне,ж.п. гара Пловдив в частни търговски дружества и те да станат концесионери на тези обекти. Поредното облагодетелстване на придворни компании. А всички тези обекти носят значителни приходи, но държавата не иска да ги конвтролира- именно за това иска да отмени Закона за хублично-частно партньорство;
- къде в този раздел са пътищата и магистралите, за които плачеше г-жа Даниела Терзиева че не може да реализира чрез Закона за ПЧП. Няма ги и като проекти за финансиране чрез концесии.
- Подобни са проблемите в заложените мерки и по ОП"Околна среда", "Транспорт".
- Нникъде не се споменава спазването на Регламент 1303/2013, който изисква да се привлича частен капитал при усвояване на средства от ЕС. Явна е целта - частният капитал да взима колкото се може повече от държавата ( за сметка пак на нас обикновените граждани ) и ЕС, но не да дава!!!
Извод - Цялата политика на това Правителство се подчинява на корпоративни интереси. Жалко и правилно се иска оставката му.