Министерски съвет Портал за обществени консултации

Проект на Постановление на Министерския съвет за изменение на Устройствения правилник на Селскостопанската академия, приет с Постановление № 226 на Министерския съвет от 2008 г.

Информация

Експорт RSS

Откриване / Приключване

17.03.2014 г. 30.03.2014 г. Неактивна

Номер на консултация

1150-K

Област на политика

Държавна администрация

 

С предлаганите промени в проекта на Постановлението се предвижда промяна на наименованията и функциите на отделите в Централно управление на Селскостопанска академия. Извършена е цялостна оценка на възможностите на Централно управление с цел оптимизиране на човешкия ресурс, неговата функционална разпределеност и ефективност при изпълнение на служебните задължения. Вътрешното  преструктуриране ще гарантира по-добро функциониране на системата, ще повиши изисквания към селскостопанската наука и ще осъществи на все по-тясна връзка между структурните и административните звена в ССА.

         Предвижда се да функционират 6 вместо съществуващите 7 отдела, които се създават в съответствие и в изпълнение на § 4 от ПМС №234/2013 г. Промените се отнасят до организацията на работа в областта на бюджета, финансите, човешките ресурси, административното и стопанско обслужване. Така общата администрация ще бъде организирана в: отдел "Бюджет и човешки ресурси"; отдел "Финансово-счетоводен"; отдел "Административно-стопански", отдел „Наука и образование”, отдел „Международно сътрудничество и връзки с обществеността” и отдел „Вътрешен одит”.

Посочените промени ще ускорят привеждането на системата в съответствие с  изискванията на ПМС №234/2013 г. и ще допринесат за повишаване на организацията и ефективността на администрацията в Централно управление на Селскостопанска академия.

 Предвиденото обединяване на едни и трансформирането на други отдели не налага промяна в числеността и финансовата издръжка на централно управление на Селскостопанска академия.

Отговорна институция

Министерство на земеделието и храните
Адрес: София, София 1000, бул. Христо Ботев 55
Електронна поща: mail@mzh.government.bg

Лица за контакт

---

Мотиви за кратък срок

Начини на предоставяне на предложения и становища

  • Портала за обществени консултации (изисква се регистрация чрез имейл);
  • Електронна поща на посочените адреси;
  • Системата за сигурно електронно връчване https://edelivery.egov.bg/ (изисква се квалифициран електронен подпис или ПИК на НОИ);
  • Официалния адрес за кореспонденция.

Документи

Консултационен документ

    ---

Справка становища

    ---

Коментари

История

  • Начало на обществената консултация

    17.03.2014

  • Приключване на консултацията

    30.03.2014

  • Справка за получените предложения

    ---

    Справка или съобщение.
  • Окончателен акт на Министерския съвет

    ---

    Окончателен акт на Министерския съвет

Моля изчакайте