С постановлението се възстановяват статутът, функциите и дейността на Школата по публични финанси като част от структурата на Министерството на финансите. Одобрени са и допълнителни разходи по бюджета на МФ за 2014 г., като средствата са предназначени да обезпечат дейността на Школата.
Министерство на финансите
Адрес: София, ул. Г. С. Раковски № 102
Електронна поща: feedback@minfin.bg
---
Пакет основни документи
Консултационен документ
---
Справка становища
---
12.08.2014
25.08.2014
---
Справка или съобщение.---
Окончателен акт на Министерския съвет
Уважаеми господин Порожанов,
Представяме на Вашето внимание още един коментар, постъпил на коментатор.бг
http://komentator.bg/sazdavat-tihomalkom-zakrita-predi-dva-mesetsa-shkola/
Л. Иванова казва:
19.08.2014 в 7:48
"От чисто правна гледна точка в материалите, които сте публикували не са налице основания за разглеждане на този проект.
В такива случаи приложим е Закона за администрацията. § 16., ал.1 предвижда че общо числеността на персонала на администрацията на изпълнителната власт по чл. 36 – 38, установена в съответните устройствени актове към датата на влизането в сила на този закон, не може да бъде увеличавана.
В ал.2 се допуска, че Министерският съвет съобразно своите правомощия може да извършва компенсирани промени в рамките на числеността на персонала по ал. 1 по предложение на първостепенните разпоредители с бюджетни кредити съгласувано със Съвета за административната реформа към Министерския съвет.
В случая става дума за прехвърляне на три щатни бройки от Министерския съвет като първостепенен разпоредител с бюджет към министъра на финансите. Следователно наличието на съгласуване от страна на Съвета за реформа е задължителна предпоставка за стартиране на процеса. От представените материали не личи да е направено подобно съгласуване, а предполагам че в момента съвета въобще и не работи."
Моля да ни отговорите направено ли е съгласуване със Съвета за административната реформа и ако да кога е проведено заседанието? Ако не - защо внасяте за приемане акт, който не е съгласуван в съответствие с изискването на Закона за администрацията?
Уважаеми господин Порожанов,
Представяме на Вашето внимание още един коментар, постъпил на коментатор.бг
http://komentator.bg/sazdavat-tihomalkom-zakrita-predi-dva-mesetsa-shkola/
Л. Иванова казва:
19.08.2014 в 7:48
"От чисто правна гледна точка в материалите, които сте публикували не са налице основания за разглеждане на този проект.
В такива случаи приложим е Закона за администрацията. § 16., ал.1 предвижда че общо числеността на персонала на администрацията на изпълнителната власт по чл. 36 – 38, установена в съответните устройствени актове към датата на влизането в сила на този закон, не може да бъде увеличавана.
В ал.2 се допуска, че Министерският съвет съобразно своите правомощия може да извършва компенсирани промени в рамките на числеността на персонала по ал. 1 по предложение на първостепенните разпоредители с бюджетни кредити съгласувано със Съвета за административната реформа към Министерския съвет.
В случая става дума за прехвърляне на три щатни бройки от Министерския съвет като първостепенен разпоредител с бюджет към министъра на финансите. Следователно наличието на съгласуване от страна на Съвета за реформа е задължителна предпоставка за стартиране на процеса. От представените материали не личи да е направено подобно съгласуване, а предполагам че в момента съвета въобще и не работи."
Моля да ни отговорите направено ли е съгласуване със Съвета за административната реформа и ако да кога е проведено заседанието? Ако не - защо внасяте за приемане акт, който не е съгласуван в съответствие с изискването на Закона за администрацията?