Измененията на Наредба № 4 от 2003 г. за документите за системата на народната просвета са свързани с нормативни промени и/или функционална необходимост.
С предлаганите изменения се цели:
Министерство на образованието и науката
Адрес: София, София, бул. Княз Дондуков №2А
Електронна поща: priemna@mon.bg
---
Пакет основни документи
Консултационен документ
---
Справка становища
---
18.06.2015
02.07.2015
---
Справка или съобщение.---
Окончателен акт на Министерския съвет
Отново няма мотиви , основани на опита на останалите страни от ЕС? Нямат предвид , че освен училищата на дотации , вече съществуват и частни ? Нямат предвид своите стратегии за учене през целия живот , за грамотност и други , които предвиждат различен подход към различните възрастови групи обучавани? Нямат предвид задълбочаващите се разлики между обучаваните , не само по възраст ? Няма алтернативни възможности за постигане на ДОИ , валидиране на неформално придобити знания и умения , което е пречка пред желаещите? Допълнителната квалификация за водачи от различни категории на МПС не се връща обратно в МОН , въпреки , че е образователна услуга?Трябва да се разделят обучението от изпитите и с тях да се ангажират специалисти Без пречки , да бъдат допускани желаещите до изпити. При външно оценяване, обучението няма значение, при качествени критерии. България е единствената страна , където образованието е условие за допускане до изпити за водачи на МПС и с едни от най-лошите резултати по безопасно движение? Единствено корумпираните директори на училища имат полза от това условие?
Отново няма мотиви , основани на опита на останалите страни от ЕС? Нямат предвид , че освен училищата на дотации , вече съществуват и частни ? Нямат предвид своите стратегии за учене през целия живот , за грамотност и други , които предвиждат различен подход към различните възрастови групи обучавани? Нямат предвид задълбочаващите се разлики между обучаваните , не само по възраст ? Няма алтернативни възможности за постигане на ДОИ , валидиране на неформално придобити знания и умения , което е пречка пред желаещите? Допълнителната квалификация за водачи от различни категории на МПС не се връща обратно в МОН , въпреки , че е образователна услуга?Трябва да се разделят обучението от изпитите и с тях да се ангажират специалисти Без пречки , да бъдат допускани желаещите до изпити. При външно оценяване, обучението няма значение, при качествени критерии. България е единствената страна , където образованието е условие за допускане до изпити за водачи на МПС и с едни от най-лошите резултати по безопасно движение? Единствено корумпираните директори на училища имат полза от това условие?