Министерски съвет Портал за обществени консултации

Проект на Постановление на Министерския съвет за приемане на Устройствен правилник на Агенцията по геодезия, картография и кадастър

Информация

Експорт RSS

Откриване / Приключване

23.08.2016 г. 07.09.2016 г. Неактивна

Номер на консултация

2182-K

Област на политика

Регионална политика

Проектът на постановление се предлага в изпълнение на приетите промени със Закона за изменение и допълнение на Закона за кадастъра и имотния регистър (Обн, ДВ, бр. 57 от 2016 г.)

Увеличава се числеността на АГКК като се прехвърлят щатни бройки от Министерството на земеделието и храните (МЗХ). Прехвърлянето на щатни бройки от МЗХ в АГКК е с цел ресурсно обезпечаване на процеса по ускорено създаване на кадастрална карта и кадастрални регистри за неурбанизираната територия, ползвайки данните от картата на възстановената собственост.

С проекта на постановление се извършва промяна в структурата на АГКК.

Приемането на нов Устройствен правилник на АГКК налага изменение и в Постановление № 388 на Министерския съвет от 2014 г. за приемане на Устройствен правилник на Министерството на регионалното развитие и благоустройството относно общата численост на АГКК. Извършват се промени и в Постановление № 125 на Министерския съвет от 2006 г. за приемане на Устройствен правилник на Министерството на земеделието и храните, като се променя общата численост на областните дирекции „Земеделие“ към МЗХ.

Отговорна институция

Министерство на регионалното развитие и благоустройството
Адрес: София, ул. Св. Св. Кирил и Методий 17-19
Електронна поща: e-mrrb@mrrb.government.bg

Лица за контакт

---

Мотиви за кратък срок

Начини на предоставяне на предложения и становища

  • Портала за обществени консултации (изисква се регистрация чрез имейл);
  • Електронна поща на посочените адреси;
  • Системата за сигурно електронно връчване https://edelivery.egov.bg/ (изисква се квалифициран електронен подпис или ПИК на НОИ);
  • Официалния адрес за кореспонденция.

Коментари | Коментари (pdf) | Коментари (csv)

Служителите на АГКК да не влияят в производството на кадастрална информация и в правораздаването.
Към чл. 19, да се добави нова ал. 3 с текст:
“(3) Служителите на Агенцията, не могат да извършват стопанска дейност, пряко или косвено свързана с дейностите по кадастъра, извън възложените им служебни правомощия.”
 
Мотиви:
Предложената промяна е крайно необходима, поради факта, че служители на АГКК, се намесват в геодезичното производство и в съдебната система, в качеството си на вещи лица и против всякакави принципи на демократичната държава, се намесват в производството на кадастрална информация и в правораздаването.
 
Служителите на АГКК да не влияят в производството на кадастрална информация и в правораздаването.
Към чл. 19, да се добави нова ал. 3 с текст:
“(3) Служителите на Агенцията, не могат да извършват стопанска дейност, пряко или косвено свързана с дейностите по кадастъра, извън възложените им служебни правомощия.”
 
Мотиви:
Предложената промяна е крайно необходима, поради факта, че служители на АГКК, се намесват в геодезичното производство и в съдебната система, в качеството си на вещи лица и против всякакави принципи на демократичната държава, се намесват в производството на кадастрална информация и в правораздаването.
 
Недостатъчен брой одитори, предвид незаконните действия на СГКК - Варна.

Звеното за вътрешен одит е крайно недостатъчно. Само в Службата по геодезия, картография и кадастър - Варна е необходимо да се отделят двама човека, предвид на това, че в посочената служба, от няколко години насам, преписките се процедират незаконосъобразно. Изискват се ненужни документи; не се нанасят в кадастралната карта и кадастралните регистри съществуващи сгради; преписки се прекратяват и архивират, без издаване на акт , с който да се приключи административното производство и много други нарушения.

Недостатъчен брой одитори, предвид незаконните действия на СГКК - Варна.

Звеното за вътрешен одит е крайно недостатъчно. Само в Службата по геодезия, картография и кадастър - Варна е необходимо да се отделят двама човека, предвид на това, че в посочената служба, от няколко години насам, преписките се процедират незаконосъобразно. Изискват се ненужни документи; не се нанасят в кадастралната карта и кадастралните регистри съществуващи сгради; преписки се прекратяват и архивират, без издаване на акт , с който да се приключи административното производство и много други нарушения.

История

  • Начало на обществената консултация

    23.08.2016

  • Приключване на консултацията

    07.09.2016

  • Справка за получените предложения

    ---

    Справка или съобщение.
  • Окончателен акт на Министерския съвет

    ---

    Окончателен акт на Министерския съвет

Моля изчакайте