Министерски съвет Портал за обществени консултации

Проект на Наредба за организацията и реда за извършване на проверка на декларациите и за установяване на конфликт на интереси за лицата по § 2 от ЗПКОНПИ след проведени обществени консултации и съгласувателна процедура

Информация

Експорт RSS

Откриване / Приключване

24.07.2018 г. 08.08.2018 г. Неактивна

Номер на консултация

3611-K

Област на политика

Държавна администрация

 

Проект на Наредба за организацията и реда за извършване на проверката на декларациите и за установяване на конфликт на интереси на лицата, посочени в § 2, ал. 1 от Допълнителните разпоредби на Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, след проведени обществени консултации и съгласувателна процедура.

 

С наредбата се уреждат организацията и реда за извършване на проверка на декларациите по чл. 35, ал. 1 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество и за установяване на конфликт на интереси.

 

Линк към изтеклата на 28 юни 2018 г. обществена консултация на проект на Наредбата: http://www.strategy.bg/PublicConsultations/View.aspx?@lang=bg-BG&Id=3534

 

Отговорна институция

Министерски съвет и неговата администрация
Адрес: София, бул. “Княз Александър Дондуков ” № 1
Електронна поща: gis@government.bg

Лица за контакт

---

Мотиви за кратък срок

Начини на предоставяне на предложения и становища

  • Портала за обществени консултации (изисква се регистрация чрез имейл);
  • Електронна поща на посочените адреси;
  • Системата за сигурно електронно връчване https://edelivery.egov.bg/ (изисква се квалифициран електронен подпис или ПИК на НОИ);
  • Официалния адрес за кореспонденция.

Коментари | Коментари (pdf) | Коментари (csv)

Проект на Наредба

1.  В местните администрации в малките населени места (села) доста често администрацията се състои от Кмета на съответното село, който е орган по назначаване, 1 – специалист и 1-хигиенист (ако има такъв).  В тези случаи е обективно  невъзможно кметът на селото  да сформира комисия по чл. 11, ал. 2 в състав най-малко трима редовни и един резервен член.

2. В чл. 12, ал. 1 и чл. 24, ал. 1 да се прецизира текста „чл. 1, т. 2 и 3”, тъй като явно е изпусната „ал. 2”.

3. В § 5 от Преходните и заключителните разпоредби е посочен чл. 4, ал. 8. В чл. 4 от проекта на Наредбата има само 5 алинеи.

Проект на Наредба

1.  В местните администрации в малките населени места (села) доста често администрацията се състои от Кмета на съответното село, който е орган по назначаване, 1 – специалист и 1-хигиенист (ако има такъв).  В тези случаи е обективно  невъзможно кметът на селото  да сформира комисия по чл. 11, ал. 2 в състав най-малко трима редовни и един резервен член.

2. В чл. 12, ал. 1 и чл. 24, ал. 1 да се прецизира текста „чл. 1, т. 2 и 3”, тъй като явно е изпусната „ал. 2”.

3. В § 5 от Преходните и заключителните разпоредби е посочен чл. 4, ал. 8. В чл. 4 от проекта на Наредбата има само 5 алинеи.

История

  • Начало на обществената консултация

    24.07.2018

  • Приключване на консултацията

    08.08.2018

  • Справка за получените предложения

    ---

    Справка или съобщение.
  • Окончателен акт на Министерския съвет

    ---

    Окончателен акт на Министерския съвет

Моля изчакайте