Във връзка с осъществяване на процедурата, както и съгласно изискванията на Решение ECB/2014/5 и подаденото заявление от българските власти, законопроектът осигурява необходимите законодателни промени, уреждащи ролята на ЕЦБ в националната рамка по надзор на банковите финансови институции, считано от датата на стартиране на тясното сътрудничество. Приемането на необходимите промени в законодателството, свързани с правомощията на ЕЦБ в периода на тясно сътрудничество, е една от мерките от приетия от българското правителство План за действие, включващ мерки за изпълнение на намеренията на Република България за присъединяване към Валутния механизъм II (ERM II) и към Банковия съюз.
Отговорна дирекция: | "Регулация на финансовите пазари" |
---|---|
E-mail: | tz.mihaylova@minfin.bg ; k.simeonov@minfin.bg ; p.peykova@minfin.bg |
---
Пакет основни документи
Консултационен документ
---
Справка становища
---
24.10.2018
25.11.2018
---
Справка или съобщение.---
Окончателен акт на Министерския съвет
Добавянето на алинея 2 към чл.44 на Закона за БНБ е недопустимо орязване на национален суверинитет.
"При установено тясно сътрудничество с ЕЦБ съгласно чл. 7 от Регламент
(ЕС) № 1024/2013, ал. 1 НЕ СЕ ПРИЛАГА по отношение на ЕЦБ, във връзка с изпълнение на задачите й по същия регламент"
Подобни тежки решения в никакъв случай не бива да се вземат само от политически представители и/или експерти. Тяхната корумпираност е печално известна , а загубите за милиарди поради подкупност и/или некомпетентност са очевидни. КТБ е само един от десетките криминални примери.
Необходимо е официално допитване до Народа, който съгласно Конституцията е Суверенът в република България.
Редът за допитване до Народа е разписан чрез специалния закон за Пряко участие на гражданите в изпълнителната власт и местното самоуправление.
Прескачането на Суверена ще е по същество криминален акт !
Време е за регресни искове към държавни служители, политически представители злоупотребили със служебното си положение, превишили пълномощията си
Добавянето на алинея 2 към чл.44 на Закона за БНБ е недопустимо орязване на национален суверинитет.
"При установено тясно сътрудничество с ЕЦБ съгласно чл. 7 от Регламент
(ЕС) № 1024/2013, ал. 1 НЕ СЕ ПРИЛАГА по отношение на ЕЦБ, във връзка с изпълнение на задачите й по същия регламент"
Подобни тежки решения в никакъв случай не бива да се вземат само от политически представители и/или експерти. Тяхната корумпираност е печално известна , а загубите за милиарди поради подкупност и/или некомпетентност са очевидни. КТБ е само един от десетките криминални примери.
Необходимо е официално допитване до Народа, който съгласно Конституцията е Суверенът в република България.
Редът за допитване до Народа е разписан чрез специалния закон за Пряко участие на гражданите в изпълнителната власт и местното самоуправление.
Прескачането на Суверена ще е по същество криминален акт !
Време е за регресни искове към държавни служители, политически представители злоупотребили със служебното си положение, превишили пълномощията си