Министерски съвет Портал за обществени консултации

Проект на Закон за изменение и допълнение на Закона за Българската народна банка

Информация

Експорт RSS

Откриване / Приключване

24.10.2018 г. 25.11.2018 г. Неактивна

Номер на консултация

3773-K

Област на политика

Финанси и данъчна политика

Тип консултация

---

Във връзка с осъществяване на процедурата, както и съгласно изискванията на Решение ECB/2014/5 и подаденото заявление от българските власти, законопроектът осигурява необходимите законодателни промени, уреждащи ролята на ЕЦБ в националната рамка по надзор на банковите финансови институции, считано от датата на стартиране на тясното сътрудничество. Приемането на необходимите промени в законодателството, свързани с правомощията на ЕЦБ в периода на тясно сътрудничество, е една от мерките от приетия от българското правителство План за действие, включващ мерки за изпълнение на намеренията на Република България за присъединяване към Валутния механизъм II (ERM II) и към Банковия съюз.

Отговорна дирекция:"Регулация на финансовите пазари"
E-mail:tz.mihaylova@minfin.bgk.simeonov@minfin.bg ; p.peykova@minfin.bg

 

Лица за контакт

---

Начини на предоставяне на предложения и становища

  • Портала за обществени консултации (изисква се регистрация чрез имейл);
  • Електронна поща на посочените адреси;
  • Системата за сигурно електронно връчване https://edelivery.egov.bg/ (изисква се квалифициран електронен подпис или ПИК на НОИ);
  • Официалния адрес за кореспонденция.

Коментари | Коментари (pdf) | Коментари (csv)

Райчин Рачев 22.11.2018 17:17
Отхвърляне на ал. 2 към чл. 44 на Закона за БНБ с приложени мотиви

Добавянето на алинея 2 към чл.44 на Закона за БНБ е недопустимо орязване на национален суверинитет.

"При установено тясно сътрудничество с ЕЦБ съгласно чл. 7 от Регламент

(ЕС) № 1024/2013, ал. 1 НЕ СЕ ПРИЛАГА по отношение на ЕЦБ, във връзка с изпълнение на задачите й по същия регламент"

Подобни тежки решения в никакъв случай не бива да се вземат само от политически представители и/или експерти. Тяхната корумпираност е печално известна , а загубите за милиарди поради подкупност и/или некомпетентност са очевидни. КТБ е само един  от десетките криминални примери.

 

Необходимо е официално допитване до Народа, който съгласно Конституцията е Суверенът в република България.

Редът за допитване до Народа е разписан чрез специалния закон за Пряко участие на гражданите в изпълнителната власт и местното самоуправление.

 

Прескачането на Суверена ще е по същество криминален акт !

Време е за регресни искове към държавни служители, политически представители злоупотребили със служебното си  положение, превишили пълномощията си

Отхвърляне на ал. 2 към чл. 44 на Закона за БНБ с приложени мотиви

Добавянето на алинея 2 към чл.44 на Закона за БНБ е недопустимо орязване на национален суверинитет.

"При установено тясно сътрудничество с ЕЦБ съгласно чл. 7 от Регламент

(ЕС) № 1024/2013, ал. 1 НЕ СЕ ПРИЛАГА по отношение на ЕЦБ, във връзка с изпълнение на задачите й по същия регламент"

Подобни тежки решения в никакъв случай не бива да се вземат само от политически представители и/или експерти. Тяхната корумпираност е печално известна , а загубите за милиарди поради подкупност и/или некомпетентност са очевидни. КТБ е само един  от десетките криминални примери.

 

Необходимо е официално допитване до Народа, който съгласно Конституцията е Суверенът в република България.

Редът за допитване до Народа е разписан чрез специалния закон за Пряко участие на гражданите в изпълнителната власт и местното самоуправление.

 

Прескачането на Суверена ще е по същество криминален акт !

Време е за регресни искове към държавни служители, политически представители злоупотребили със служебното си  положение, превишили пълномощията си

История

  • Начало на обществената консултация

    24.10.2018

  • Приключване на консултацията

    25.11.2018

  • Справка за получените предложения

    ---

    Справка или съобщение.
  • Окончателен акт на Министерския съвет

    ---

    Окончателен акт на Министерския съвет

Моля изчакайте