Проектът на Наредба за изменение и допълнение на Наредба № 5 от 2002 г. за съдържанието и реда за изпращане на уведомлението по чл. 62, ал. 5 от Кодекса на труда има за цел привеждане на разпоредби на наредбата в съответствие със Закона за търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел, изпълнение на мерки, заложени в Решение на Министерския съвет № 704/05.10.2018 г. за приемане на мерки за трансформация на модела на административно обслужване, както и оптимизиране на процеса на приемане на уведомления, с които се променя длъжността и/или срокът на трудовия договор.
---
Пакет основни документи
Консултационен документ
---
Справка становища
---
21.12.2018
21.01.2019
---
Справка или съобщение.---
Окончателен акт на Министерския съвет