В изпълнение на чл. 3а, ал. 3 от ЗПСК, Агенцията за приватизация и следприватизационен контрол (АПСК) е изготвила проекта на Наредба, както и проект на изменения и допълнения на други подзаконови нормативни актове, касаещи извършването на продажба на недвижими имоти на електронна платформа от страна на всички адресати на правната норма, а именно: АПСК, областните управители, търговски дружества с повече от 50 на сто държавно участие в капитала и търговски дружества, чиито дялове или акции са собственост на търговско дружество с повече от 50 на сто държавно участие в капитала. Причините, които налагат приемането на настоящия проект на постановление от Министерския съвет на първо място са свързани с изискването на закона, в изпълнение на който се предлага проект на един нов подзаконов нормативен акт – Наредбата по чл. 3а, ал. 3 от ЗПСК заедно със синхронизиране на уредбата в свързаните с нея подзаконови нормативни актове – Правилника за прилагане на Закона за държавната собственост (ППЗДС), Правилника за реда за упражняване правото на собственост на държавата в търговските дружества с държавно участие в капитала (ПРУПСДТДДУК), Наредбата за търговете и конкурсите (НТК), Устройствения правилник на Агенцията за приватизация и следприватизационен контрол и Наредбата за задължителната информация, предоставяна на лицата, заявили интерес за участие в приватизацията по Закона за приватизация и следприватизационен контрол и за документите и сведенията, представляващи служебна тайна.
Министерство на икономиката
Адрес: София, гр. София, ул. Славянска № 8
Електронна поща: e-docs@mi.government.bg
---
Пакет основни документи
Консултационен документ
---
Справка становища
---
Здравейте,
така предложената електронна платформа за продажба на имоти следва ли да се ползва при провеждане на пряко договаряне по реда на чл. 17 от ПРУПДТДДУК, както и чл. 18, ал 3 от него
Здравейте,
така предложената електронна платформа за продажба на имоти следва ли да се ползва при провеждане на пряко договаряне по реда на чл. 17 от ПРУПДТДДУК, както и чл. 18, ал 3 от него
Здравейте,
Като участник в електронни търгове на други платформи изразявам становище, че в така представената наредба липсва възможността на кандидатите да оттеглят регистрацията си за участие в електронен търг, каквато в момента е налична при провеждане на явни и тайни търгове.
До датата на разглеждане на документите от комисията или крайната дата за подаване на документи следва да имаме възможност да оттеглим регистрацията си. По този начин никъде в протоколите няма информация за участника след като той доброволно е оттеглил регистрацията си.
Той не следва да се счита за участник/кандидат в този случай.
Здравейте,
Като участник в електронни търгове на други платформи изразявам становище, че в така представената наредба липсва възможността на кандидатите да оттеглят регистрацията си за участие в електронен търг, каквато в момента е налична при провеждане на явни и тайни търгове.
До датата на разглеждане на документите от комисията или крайната дата за подаване на документи следва да имаме възможност да оттеглим регистрацията си. По този начин никъде в протоколите няма информация за участника след като той доброволно е оттеглил регистрацията си.
Той не следва да се счита за участник/кандидат в този случай.
06.08.2019
21.08.2019
---
Справка или съобщение.---
Окончателен акт на Министерския съвет
Може ли да се изисква качването на паспортите на сградите на електронната платформа.
Може ли да се изисква качването на паспортите на сградите на електронната платформа.