Предлаганият проект за изменение и допълнение на Правилника за устройството, функциите и дейността на ДП „РВД” е по повод приетата нова структура на предприятието и по-конкретно измененията и допълненията се състоят в следното:
Обединяването на тези функции и възлагането им на заместник генералния директор по техническата дейност ще създаде възможност за осъществяване на единен контрол върху целия процес и до по-ефективна организация на отделните процеси, свързани със строителството и ремонтите, както и ще позволи да се отдели повече време на ръководството и контрола на дейностите по комуникационно и навигационно обслужване и обслужване по обзора, които са в основния предмет на дейност на предприятието съгласно Закона за гражданското въздухоплаване (ЗГВ).
Предлаганата промяна отчита характера на изпълняваните от посочените дирекции функции и установената необходимост от пряко докладване на генералния директор, а от друга страна, промяната ще доведе до редуциране на по-големия брой линии на докладване и до създаване на възможности за оптимизация на дейностите с административен характер.
Предлаганата промяна се извършва с оглед характера на дейността на това структурно звено и значението на тази дейност за поддържането на квалификацията на персонала, осъществяващ основната дейност за успешното провеждане на първоначално обучение на кандидати за тази професия, както и предвид числеността на звеното и попълването му през годините с необходимата експертиза.
Лица за контакт: Любка Дицова Главен експерт Дирекция „Концесии и контрол върху дейността на търговските дружества и държавните предприятия“ Министерство на транспорта и съобщенията Тел.: 02/ 94 09 593 Е-mail: Lditsova@mtitc.government.bg
Министерство на транспорта и съобщенията
Адрес: София, София , ул. Дякон Игнатий № 9
Електронна поща: mail@mtc.government.bg
---
Пакет основни документи
Консултационен документ
---
Справка становища
---
31.03.2023
01.05.2023
---
Справка или съобщение.---
Окончателен акт на Министерския съвет