Общо 110 резултата
Усъвършенстваната електронна Платформа за достъп до обществена информация и надграденият |Портал за отворени данни бяха представени на заключителна конференция в Министерския съвет по проект „По...
Прочетете ощеПотребители на административните услуги на общинските администрации са 74% от пълнолетните българи, другите най-масово използвани от граждани и фирми услуги са на МВР, НАП и Националния осигурителен и...
Прочетете ощеМинистерският съвет прие Решение за определяне на заместник министър-председателя и министър на външните работи Мария Габриел за председател на Съвета за административната реформа (САР).Съветът за адм...
Прочетете ощеУдостоверение за наследници няма да се изисква от гражданите от Службите по геодезия, картография и кадастър, Националния осигурителен институт (НОИ) и Изпълнителна агенция по горите. Администрациите...
Прочетете ощеУдължено работно време от 8.00 до 18.30 часа за административно обслужване на гражданите са въвели над 90 централни, териториални и местни администрации, сред които Министерството на правосъдието, Бъл...
Прочетете ощеОграничения на числеността на персонала в кабинет на министър се въвеждат с приетите на 9 март 2022 г. от Министерския съвет изменения и допълнения в Наредбата за прилагане на Класификатора на длъжнос...
Прочетете ощеБезплатна услуга за федерирани портали на администрации предлага Държавна агенция „Електронно управление“ чрез Портала за достъп до електронни административни услуги. Услугата представлява...
Прочетете ощеАдминистрацията на Министерския съвет изпълнява Проект с рег. в ИСУН № BG05SFOP001-2.011-0001 с наименование „Усъвършенстване на концесионната политика“, финансиран по Оперативна програма...
Прочетете ощеФондация „Програма достъп до информация“ разработи наръчник за приложението на Закона за достъп до обществена информация (ЗДОИ). Наръчникът е специално предназначен за служители от държавн...
Прочетете ощеНа 30 април 2021 г. администрацията на Министерския съвет приключи изпълнението на проект: „По-високо качество на административното обслужване чрез въвеждане на по-високи стандарти и подобряване...
Прочетете ощеСистемата за извършване на оценка на въздействието на нормативните актове в рамките на изпълнителната власт е определена в Закона за нормативните актове /ЗНА/. Съответните нормативни промени са в сила...
Прочетете ощеПроект: BG05SFOP001-2.001-0012 “Изграждане на капацитет за извършване на оценка на въздействието в държавната администрация“ се финансира от Оперативна програма „Добро управлени...
Прочетете ощеБългарските граждани в чужбина могат да подават заявления за български лични документи без електронен подпис (КЕП) чрез сайта на Министерството на външните работи.Това стана възможно благодарение на у...
Прочетете ощеСъветът за административната реформа одобри образец на Доклад за последваща оценка на въздействието. Това се случи на заседание, проведено на 28 януари 2021 г. Образецът e достъпен тук.Повече информац...
Прочетете ощеС Решение № 885 на Министерския съвет от 3 декември 2020 г. е одобрено Ръководство за извършване на последваща оценка на въздействието - официален методологически документ за изследване на резултатите...
Прочетете ощеС Постановление № 266 на Министерския съвет от 25 септември 2020 г. са направени промени в Наредбата за обхвата и методологията за извършване на оценка на въздействието. ПМС № 266 е обнародвано в брой...
Прочетете ощеАдминистрацията на Министерския съвет продължава изпълнението на проект: „По-високо качество на административното обслужване чрез въвеждане на по-високи стандарти и подобряване на системата за о...
Прочетете ощеНа 3 септември 2020 г. се проведе заседание на Съвета за административната реформа (САР). По време на заседанието бяха одобрени следните документи:1. Годишен доклад за извършването на оценка на въздей...
Прочетете ощеПубликувани са резултатите отизпълнението на Дейност 3 "Прехвърляне на функции по регулиране към заинтересовани страни" на проект "Администрацията и гражданско общество – партньор...
Прочетете ощеАдминистрацията на Министерския съвет изпълнява проект, част от който е дейност по изграждане на механизъм за осъществяване на функциите на областния управител по координация и контрол на администрати...
Прочетете ощеПравителството одобри отчета за напредъка при изпълнението на най-големия пакет от 1566 мерки за намаляване на административната и регулаторна тежест, с които се редуцират изискваните от заявителите д...
Прочетете ощеНационалният осигурителен институт (НОИ) предоставя възможност за подаване на искане за издаване на Персонален идентификационен код (ПИК) на НОИ и по електронен път.Услугата вече е достъпна за потреби...
Прочетете ощеДържавна агенция „Електронно управление“ (ДАЕУ) информира гражданите за възможността да подават жалби, сигнали и да получават информация от съответната институция чрез Системата за сигурно...
Прочетете ощеПроект: BG05SFOP001-2.001-0012 “Изграждане на капацитет за извършване на оценка на въздействието в държавната администрация“ се финансира от Оперативна програма „Добро управление&ldq...
Прочетете ощеНа заседанието на 4 декемрви 2019 г. Министерският съвет одобри Ръководство за извършване на предварителна оценка на въздействието. Оценката на въздействието е в основата на доброто управление и следв...
Прочетете ощеМинистерският съвет прие Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители. Приетото правителствено постановление е в изпълнение на измененията на Закона за държавния с...
Прочетете ощеНа 1 април 2017 г. администрацията на Министерския съвет стартира изпълнението на проект: „Изграждане на капацитет за извършване на оценка на въздействието в държавната администрация“. Про...
Прочетете ощеАдминистрацията на Министерския съвет изпълнява проект „Трансформация на модела на административно обслужване“ по процедура BG05SFOP001-1.001 за предоставяне на безвъзмездна финансова...
Прочетете ощеТрета поредна година продължава стипендиантската програма в държавната администрация, регламентирана в Закона за държавния служител. Основната цел е администрациите да привличат нужните им кадри още п...
Прочетете ощеНа заседанието си на 18 септември 2019 г. Министерският съвет прие Наредба за електронната платформа за продажба на имоти - частна държавна собственост и на имоти - собственост на търговски дружества...
Прочетете ощеНа 16 септември 2019 г. Съветът за административната реформа проведе заседание под председателството на вицепремиера Томислав Дончев. На заседанието бяха одобрени важни документи, допринасящи за повиш...
Прочетете ощеАдминистрацията на Министерския съвет изпълнява проект „Въвеждане на принципа на споделените услуги в организацията и работата на централната администрация“ по процедура BG05SFOP001-2.001...
Прочетете ощеОт утре, 16 юли, всички общини на територията на страната са задължени да използват уеднаквени, стандартизирани заявления за 16-те най-масово предоставяни услуги. Това става възможно с приетото по ини...
Прочетете ощелед постъпили сигнали за проблеми при административното обслужване на гражданите и бизнеса, бяха изпратени тайни клиенти в отделни институции, които да осъществят обективен външен контрол върху начина...
Прочетете ощеВ хода на изпълнението на проекта „Администрацията и гражданското общество – партньорство в управлението“ стартира проучване на общественото мнение за практиките, качеството, възможн...
Прочетете ощеАдминистрацията на Министерския съвет изпълнява проект „Подобряване на ефективността на подбора на служители в държавната администрация“, финансиран от Оперативна програма „Добро упр...
Прочетете ощеПрез юни 2018 г. администрацията на Министерския съвет започна изпълнението на проект: „По-високо качество на административното обслужване чрез въвеждане на по-високи стандарти и подобряване на...
Прочетете ощеНа 16.05.2018 г. на първото редовно заседание на Централната комисия за борба срещу противообществените прояви на малолетните и непълнолетните към Министерския съвет беше приета тригодишната план-прог...
Прочетете ощеОт 11 януари 2016 година официално функционира нова версия на Административния регистър. Чрез Регистъра администрацията на изпълнителната власт представя информация за органите на изпълнителната власт...
Прочетете ощеС Решение № 678 на Министерския съвет от 04 септември 2015 година беше приет Доклад за прилагането на комплексното административно обслужване (КАО) в държавната администрация. Основната цел на КАО...
Прочетете ощеСлужителите от държавната администрация ще получат по-добри възможности за развитие на кариерата си след стартирането на електронния портал за мобилност на адрес http://mobility.government.bg/. Електр...
Прочетете ощеПроект за развитие на човешките ресурси ще подобри механизмите за подбор и професионално и кариерно развитие на служителите в държавната администрация. Предвижда се да бъдат създадени правила и процед...
Прочетете ощеСтартира кандидатстването за втората вълна пилотни стажове по Проект „Създаване на капацитет за бъдещето - провеждане на студентски стажове в държавната администрация“. Проектът има за цел...
Прочетете ощеОт 24 юли 2012 година започна набирането на кандидати за стаж в държавната администрация по проект „Създаване на капацитет за бъдещето - провеждане на студентски стажове в държавната администрац...
Прочетете ощеНа портала за обществени консултации е публикувана е Наредбата за заплатите на служителите в администрацията, заедно с останалите подзаконови нормативни актове по прилагането на Закона за държавния сл...
Прочетете ощеМинистерският съвет одобри Доклада за състоянието на администрацията през 2011 г. Отчетът е структуриран в девет раздела, които отразяват изпълнението на приоритетните политики на правителството в обл...
Прочетете ощеПравителството одобри промени в Устройствения правилник на Министерския съвет и неговата администрация. С тях в правилника се въвеждат разширени изисквания за публично обсъждане на проектите на нормат...
Прочетете ощеС новия Класификатор на длъжностите в администрацията се осигурява по-справедливо и по-балансирано разпределяне на длъжностите по длъжностни нива на базата на обективни критерии, а не както до сега &n...
Прочетете още11 293 граждани са подкрепили с подписите си Русе да приеме Агенция „Митници“. „Преместването на държавни структури в нашия град означава повече работни места, по-ниска безработица с...
Прочетете още7406 жители на град Бургас са подкрепили с подписите си седалищата на Изпълнителната агенция „Морска администрация“, ДП „Пристанищна инфраструктура“ (ДППИ) и Изпълнителната аге...
Прочетете още