Министерски съвет Портал за обществени консултации

Публикации

Търси

Търсене Изчистване
.

Общо 15 резултата

RSS
Социологическо проучване за удовлетвореността на потребителите от административното обслужване
Административно обслужване
Проучването е проведено по проект „Трансформация на модела на административно обслужване“, финансиран от Оперативна програма „Добро управление“, съфинансирана от Европейския съ...
25.09.2023 г.
Административно обслужване – нормативна и методологическа рамка
Административно обслужване
Публикацията съдържа списък и кратко представяне на нормативните и методологическите документи в областта на административното обслужване.Административно обслужване е всяка дейност по извършване на ад...
11.07.2023 г.
Покана за представяне на индикативни ценови оферти за изпълнение на дейности по проект „Трансформация на модела на административно обслужване“
Административно обслужване
„Трансформация на модела на административно обслужване“ по процедура BG05SFOP001-1.001 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с наименование „Структуриране на данни и аналит...
06.07.2022 г.
Наръчник за организация на административното обслужване по телефона
Административно обслужване
Наръчникът за организацията на административното обслужване по телефона е разработен по проект „По-високо качество на административното обслужване чрез въвеждане на по-високи стандарти и подобря...
15.06.2022 г.
Анкетно проучване за работното време на центровете за административно обслужване
Административно обслужване
В чл. 28, ал. 1 от Административнопроцесуалния кодекс (АПК) е регламентирано задължението за административните органи при упражняване на своите правомощия да осигурят подходящо за гражданите и организ...
25.02.2022 г.
Административното обслужване – по-високи стандарти и фокус върху удовлетвореността на потребителите
Административно обслужване
С измененията в Наредбата за административно обслужване се въвеждат нови стандарти за предоставяне на услуги, хармонизирани със съвременните изисквания за качество и съобразяване с потребителския инте...
29.04.2020 г.
Методология за измерване и управление на удовлетвореността на потребителите
Административно обслужване
Методология за измерване и управление на удовлетвореността на потребителитеe разработенa през 2008 г. от Министерството на държавната администрация и административната реформа и са актуализирани през...
14.04.2020 г.
Ръководство за разработване на Харта на клиента
Административно обслужване
Ръководство за разработване на Харта на клиента e разработенo през 2008 г. от Министерството на държавната администрация и административната реформа и са актуализирани през 2019 г. по проект „По...
26.11.2019 г.
Концепция за подобряване на административното обслужване в контекста на принципа “едно гише”
Административно обслужване
Общата цел е облекчаване и подобряване на административното обслужване на гражданите и бизнеса чрез прилагане на организационния принцип “едно гише”, отчитайки и другите мерки за подобря...
16.06.2009 г.
Административни услуги, предоставяни от общините, в чиито процедури  се изискват документи, издавани от общините
Административно обслужване
С измененията и допълненията на Административнопроцесуалния кодекс (ДВ. бр. 27 от 25 март 2014 г.) беше приета общата нормативна рамка за въвеждане на комплексно административно обслужване. При комп...
03.08.2014 г.
Резултати от проект “Въвеждане на комплексно административно обслужване за предоставяне на качествени услуги на гражданите и бизнеса“
Административно обслужване
В резултат от изпълнението на дейностите по проекта е изготвен цялостен анализ на състоянието и съществуващите практики в България и в 7 страни членки на ЕС по отношение на комплексното административн...
16.06.2014 г.
"Обичате ли да се редите на опашки?" - Видеоклип за комплексното административно обслужване
Административно обслужване
Видеоклипът е създаден в рамките на проект„Въвеждане на комплексно административно обслужване за предоставяне на качествени услуги на гражданите и бизнеса”, осъществен сбезвъзмездната фи...
19.12.2013 г.
Методология за усъвършенстване на работните процеси за предоставяне на административни услуги
Административно обслужване
Целта наМетодологията е да се създаде единен, унифициран подход за прилагане принципите на процесноориентираното управление в държавната администрация на централно и местно ниво чрез описание и анал...
16.10.2013 г.
Базисен модел на комплексно административно обслужване
Административно обслужване
Базисният модел на комплексно административно обслужване, приет на заседание на Министерския съвет от 19.06.2013 г.,представлява обща универсална рамка за въвеждане на комплексно административно обс...
20.06.2013 г.
Ръководство за подобряване на административното обслужване в контекста на принципа "едно гише"
Административно обслужване
Ръководство за подобряване на административното обслужване в контекста на принципа "едно гише"
17.06.2009 г.

Моля изчакайте