Проучването е проведено по проект „Трансформация на модела на административно обслужване“, финансиран от Оперативна програма „Добро управление“, съфинансирана от Европейския съ...
Публикацията съдържа списък и кратко представяне на нормативните и методологическите документи в областта на административното обслужване.Административно обслужване е всяка дейност по извършване на ад...
„Трансформация на модела на административно обслужване“ по процедура BG05SFOP001-1.001 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с наименование „Структуриране на данни и аналит...
Наръчникът за организацията на административното обслужване по телефона е разработен по проект „По-високо качество на административното обслужване чрез въвеждане на по-високи стандарти и подобря...
В чл. 28, ал. 1 от Административнопроцесуалния кодекс (АПК) е регламентирано задължението за административните органи при упражняване на своите правомощия да осигурят подходящо за гражданите и организ...
С измененията в Наредбата за административно обслужване се въвеждат нови стандарти за предоставяне на услуги, хармонизирани със съвременните изисквания за качество и съобразяване с потребителския инте...
Методология за измерване и управление на удовлетвореността на потребителитеe разработенa през 2008 г. от Министерството на държавната администрация и административната реформа и са актуализирани през...
Ръководство за разработване на Харта на клиента e разработенo през 2008 г. от Министерството на държавната администрация и административната реформа и са актуализирани през 2019 г. по проект „По...
Общата цел е облекчаване и подобряване на административното обслужване на гражданите и бизнеса чрез прилагане на организационния принцип “едно гише”, отчитайки и другите мерки за подобря...
С измененията и допълненията на Административнопроцесуалния кодекс (ДВ. бр. 27 от 25 март 2014 г.) беше приета общата нормативна рамка за въвеждане на комплексно административно обслужване. При комп...
В резултат от изпълнението на дейностите по проекта е изготвен цялостен анализ на състоянието и съществуващите практики в България и в 7 страни членки на ЕС по отношение на комплексното административн...
Видеоклипът е създаден в рамките на проект„Въвеждане на комплексно административно обслужване за предоставяне на качествени услуги на гражданите и бизнеса”, осъществен сбезвъзмездната фи...
Целта наМетодологията е да се създаде единен, унифициран подход за прилагане принципите на процесноориентираното управление в държавната администрация на централно и местно ниво чрез описание и анал...
Базисният модел на комплексно административно обслужване, приет на заседание на Министерския съвет от 19.06.2013 г.,представлява обща универсална рамка за въвеждане на комплексно административно обс...