Предложеният проект на Наредба за изменение и допълнение на Наредба № 1 от 2016 г. за приемане и преместване на ученици в училищата по културата се предлага с цел:
· Намаляване на административната тежест за кандидатите и техните родители.
· Привеждане на наредбата в съответствие с нормативни актове на Министерството на образованието и науката, свързани с организацията на дейностите в предучилищното и училищното образование.
· Създаване на по-добра и по-достъпна информираност на гражданите.
· Бърз и дистанционен достъп при подаване на документи.
Министерство на културата
Адрес: София, София 1000, бул. Александър Стамболийски 17
Електронна поща: delovodstvo@mc.government.bg
---
Пакет основни документи
Консултационен документ
---
Справка становища
---
МОЖЕ би трябва да заличите от целия документ думата ИЗПИТ (щом като вече сте започнали).
приемните изпити
изпитни задачи
изпитната работа
МОЖЕ би трябва да заличите от целия документ думата ИЗПИТ (щом като вече сте започнали).
приемните изпити
изпитни задачи
изпитната работа
§ 4. В чл. 7 се правят следните изменения и допълнения:
„(1) Резултатът от проверката на способностите/изпита за приемане и преместване в училищата по култура се утвърждава със заповед на директора и се обявява в сградата на училището
И НА ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦАТА НА УЧИЛИЩЕТО (да се добави)
след приключване на работата на комисията за оценяване. Списъкът с резултатите на кандидатите включва: клас/подготвителна група, номер по ред, входящ номер на кандидата, брой точки/цифрови оценки.“.
§ 4. В чл. 7 се правят следните изменения и допълнения:
„(1) Резултатът от проверката на способностите/изпита за приемане и преместване в училищата по култура се утвърждава със заповед на директора и се обявява в сградата на училището
И НА ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦАТА НА УЧИЛИЩЕТО (да се добави)
след приключване на работата на комисията за оценяване. Списъкът с резултатите на кандидатите включва: клас/подготвителна група, номер по ред, входящ номер на кандидата, брой точки/цифрови оценки.“.
Koлко и кои ученици, които днес се учат в учЕлища на културата, биха отпаднали от културната образователна система, ако новите правила за прием важаха навремето и за тях?! Как се справят днес в културната среда?! Защо не желаете тези деца в тези училища?!
Koлко и кои ученици, които днес се учат в учЕлища на културата, биха отпаднали от културната образователна система, ако новите правила за прием важаха навремето и за тях?! Как се справят днес в културната среда?! Защо не желаете тези деца в тези училища?!
§ 18. В чл. 24, ал. 1, т. 2
„2. за VIII клас да имат завършено основно образование в годината на кандидатстването и среден успех не по-нисък от Добър 4,00 в VII клас, като годишните оценки по български език и литература и по история и цивилизация
,както и по МАТЕМАТИКА и ФИЗИЧЕСКО ВЪЗПИТАНИЕ (да се добави)
са не по-ниски от Много добър 5.00.“ (може дори и Отличен 6.00 сметнат до стотна с shkolo.bg)
§ 18. В чл. 24, ал. 1, т. 2
„2. за VIII клас да имат завършено основно образование в годината на кандидатстването и среден успех не по-нисък от Добър 4,00 в VII клас, като годишните оценки по български език и литература и по история и цивилизация
,както и по МАТЕМАТИКА и ФИЗИЧЕСКО ВЪЗПИТАНИЕ (да се добави)
са не по-ниски от Много добър 5.00.“ (може дори и Отличен 6.00 сметнат до стотна с shkolo.bg)
03.09.2019
03.10.2019
---
Справка или съобщение.---
Окончателен акт на Министерския съвет
§ 22. Член 31
(5) При допуснати технически грешки при провеждане на изпитите, след подадено възражение от кандидат или член от изпитната/проверяващата комисия, се уведомяват всички кандидати, които са били "засегнати" от техническата грешка.
итн
§ 22. Член 31
(5) При допуснати технически грешки при провеждане на изпитите, след подадено възражение от кандидат или член от изпитната/проверяващата комисия, се уведомяват всички кандидати, които са били "засегнати" от техническата грешка.
итн