Министерски съвет и неговата администрация
Адрес: София, бул. “Княз Александър Дондуков ” № 1
Електронна поща: gis@government.bg
---
Пакет основни документи
Консултационен документ
---
Справка становища
---
Не виждам смисъл и нужда организациите по този проекто закон да се обременяват да представят на министъра на земеделието и храните информация за дейността си за предходната година. Те са самостоятелни юридически лица които извършват много от дейностите си публично, и министъра не им е в управлението, че да им иска отчети. Това бреме трябва да отпадне.
За представителни трябва да се признават всички браншови организации които отговарят на критериите, за да има по-голяма представителност, а и максимум три браншови организации могат да станат представителни по тези критерии а дали ще правят нещо със своите правомощия си зависи от тях.
Не виждам смисъл и нужда организациите по този проекто закон да се обременяват да представят на министъра на земеделието и храните информация за дейността си за предходната година. Те са самостоятелни юридически лица които извършват много от дейностите си публично, и министъра не им е в управлението, че да им иска отчети. Това бреме трябва да отпадне.
За представителни трябва да се признават всички браншови организации които отговарят на критериите, за да има по-голяма представителност, а и максимум три браншови организации могат да станат представителни по тези критерии а дали ще правят нещо със своите правомощия си зависи от тях.
Много е интересно как ще стане това без гласуван Закон за браншовите организации и откога МЗХ си иззе правомощията на съзидател-арбитър ? В този си вид това ще доведе до "избор" на удобни, които ще служат за проводници на линията, изнасяща на МЗХ, но не и на земеделския производител. Не, няма да е "законно", защото ще бъдат нарочно инициирани организации така, че да отговарят на "изискванията" на министерството, но всъщност няма да имат никакво отношение към тези на членовете им и така ще бъдат водени за носа..Може пък целта на това мероприятие да е такава
Много е интересно как ще стане това без гласуван Закон за браншовите организации и откога МЗХ си иззе правомощията на съзидател-арбитър ? В този си вид това ще доведе до "избор" на удобни, които ще служат за проводници на линията, изнасяща на МЗХ, но не и на земеделския производител. Не, няма да е "законно", защото ще бъдат нарочно инициирани организации така, че да отговарят на "изискванията" на министерството, но всъщност няма да имат никакво отношение към тези на членовете им и така ще бъдат водени за носа..Може пък целта на това мероприятие да е такава
29.11.2019
29.12.2019
---
Справка или съобщение.---
Окончателен акт на Министерския съвет
Уважаема г-жо Министър,
Уважаеми дами и господа,
От името на Браншова Камара на Месодайното Животновъдство, регистрирано с ЕИК: 205753616, бихме искали да поставим на Вашето внимание становището на БКМЖ по отношение на обществена консултация с цел проучване на общественото мнение относно възможните уредби на статута на организациите на земеделски производители и преработватели на земеделски продукти, тяхното взаимодействие с Министерството на земеделието, храните и горите и възможните начини за правната уредба на тези проблеми.
Смятаме, че е необходимо създаването на добре регламентиран закон с ясни дефиниции за критерии, обхват и последващ контрол на изпълнение. На този етап в така предложения закон намираме пропуски и неясноти по отношение на детайлизирането на отделните елементи за критерии, обхват и последващ контрол на изпълнение.
Позицията на БКМЖ по основните въпроси, които се обсъждат :
Уважаема г-жо Министър,
Уважаеми дами и господа,
От името на Браншова Камара на Месодайното Животновъдство, регистрирано с ЕИК: 205753616, бихме искали да поставим на Вашето внимание становището на БКМЖ по отношение на обществена консултация с цел проучване на общественото мнение относно възможните уредби на статута на организациите на земеделски производители и преработватели на земеделски продукти, тяхното взаимодействие с Министерството на земеделието, храните и горите и възможните начини за правната уредба на тези проблеми.
Смятаме, че е необходимо създаването на добре регламентиран закон с ясни дефиниции за критерии, обхват и последващ контрол на изпълнение. На този етап в така предложения закон намираме пропуски и неясноти по отношение на детайлизирането на отделните елементи за критерии, обхват и последващ контрол на изпълнение.
Позицията на БКМЖ по основните въпроси, които се обсъждат :