Съгласно чл.8а, ал.4 от Наредбата за административното обслужване (НАО) предвижда Министерският съвет да приеме методически документ, в който се съдържат насоки за организацията на административното обслужване по телефона. В тази връзка е изготвен проект на Решение на Министерския съвет за приемане на Наръчника за административното обслужване по телефона. Наръчникът подпомага администрациите при прилагането на разпоредбите на НАО, свързани с използване на телефона при осъществяване на комуникация с потребителите на услуги.
Министерски съвет и неговата администрация
Адрес: София, бул. “Княз Александър Дондуков ” № 1
Електронна поща: gis@government.bg
---
Пакет основни документи
Консултационен документ
---
Справка становища
---
Предлагам и тестове с които да се проверява, че служителите поне са прочели този наръчник, ако не могат да си решат правилно теста - няма заплата или направо уволнение (иначе пак няма да работи...)
Предлагам и тестове с които да се проверява, че служителите поне са прочели този наръчник, ако не могат да си решат правилно теста - няма заплата или направо уволнение (иначе пак няма да работи...)
21.03.2022
04.04.2022
---
Справка или съобщение.---
Окончателен акт на Министерския съвет
1. Считам, че в т. II.2.2., т. II.2.3, т.II.3.2. и т.II.3.2. трябва да се посочи, така както е направено в II.3.1, че става въпрос за препоръчителните стандарти за качество на административното обслужване – 19, 15, 20 и 8.
1. Считам, че в т. II.2.2., т. II.2.3, т.II.3.2. и т.II.3.2. трябва да се посочи, така както е направено в II.3.1, че става въпрос за препоръчителните стандарти за качество на административното обслужване – 19, 15, 20 и 8.